BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 13, 2009

kenapa dy tinggalkan saya?

wat pengetahuan semua pembaca blog ni, anak kucing kesayangan saya(kenari) baru je meninggalkan dunia ni petang tadi... sedih sangat sebab saya xde kat sisi dy mse dy menghembuskan nafas dy yg terakhir... rindu sblom ni xtrubat lg... psni saya xdpat jmpe dy terus... ingat jumat ni nak balik nak jmpe dy... =(


sebab pe dy mati saya pn xtau... family yg kat umah JB ckap xtau nape dy mati... xaleh2 petang td adik tengok dy da xbnafas n badan dy kembung... sian la kat dy...

pada org yg saya sayang (tet...), thanx coz sudi dengar saya menangis td... smpai skarang rasa nak nangis lagi... rindu sangat kat dy(kenari)!!!!

KENAPA KENARI MATI TAK TUNGGU AKAK TENGOK KENARI DULU???

4 comments:

Anonymous said...

sabar lah phateen eh...

phateen89 said...

=(

Anonymous said...

btw, sorri pasal nama hang tu...

sha said...

ha..aku ader 1 kcing,,namer dia obama..t aku ltak kat blog aku..haha